* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Podręcznik trenera2008-09-01 11:40:55Wszystkich, których interesuje zawód trenera, zainteresuje z pewnością informacja o tym, że udostępniony został Podręcznik Trenera, przygotowany w ramach projektu Dobry Trener NGO. |
![]() |
IV GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI2008-06-18 11:12:29
|
|
Nasze katalogi w Rzeczpospolitej2008-04-30 14:33:39Niedawno poinformowaliśmy Państwa o pierwszych urodzinach katalogu www.szkolenia24h.pl, który to wchodzi w skład grupy katalogów internetowych "Grupa24h" czyli noclegi24h.pl, konferencje24h.pl, turystyka24h.pl, kursy24h.pl. |
![]() |
Warszawa postawiła na edukację2008-04-14 14:11:38Władze Warszawy postanowiły usprawnić i co najważniejsze unowocześnić edukację w mieście, a co za tym idzie wypromować stolicę jako „miasto edukacji”. Po to, aby to osiągnąć radni uchwalili program polityki edukacyjnej na lata 2008- 2012. |
![]() |
Certyfikaty Microsoft – podnoszenie kwalifikacji informatyków.2008-03-06 09:58:25
|
Szkolenia zarządzanie czasem Iława, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.